Veel gestelde vragen

Levering

Bestellingen vanaf 350 euro die u bij ons plaats worden altijd bij u thuis bezorgd door onze eigen professionele bezorgdienst. Wij bezorgen de meubels gratis op de afleveradressen in Limburg en de grensstreek van Limburg met België en Duitsland. Voor verder weg gelegen gebieden in Nederland vragen wij een bijdrage in de bezorgkosten.

Onze bezorgers leveren de goederen onder normale omstandigheden naar binnen. Als het bijzondere omstandigheden betreft (bijvoorbeeld etages woning, niet via de lift of trap mogelijk, plat dak) die het gebruik van een ladder, lift, takel of kraan noodzakelijk maken dient u hiervoor zelf zorg te dragen en de kosten van deze bijzondere hulpmiddelen voor uw eigen rekening te nemen. Als wij hiervoor opnieuw een afspraak dienen te maken zult u rekening moeten houden met minimaal onze voorrijkosten.

Wanneer u een order bij ons plaatst vragen wij een aanbetaling van 10% van het aankoopbedrag.
Bij levering betaalt u het resterende bedrag.

Wanneer u bij ons een aankoop doet, kunt u rekenen op een gemiddelde levertijd van 6 tot 12 weken. Zodra uw order compleet is nemen wij telefonisch contact met u op en plannen wij samen een geschikt moment voor levering. Wij werken in 2 dagdelen, ‘s ochtends van 9.00 t/m 13.00 uur en ‘s middags van 13.00 t/m 17.00 uur. Om ervoor te zorgen dat u niet de hele dag thuis op ons hoeft te gaan zitten wachten, kunnen wij u maximaal 1-uur van te voren bellen dat wij eraan komen.

Mocht u, zonder ons tijdig (min. 2 werkdagen voor levering) in te lichten op de dag van levering niet thuis zijn, dan dient u bij de eerstvolgende leverdag rekening te houden met € 50,- voorrijkosten. Ook wanneer u de afspraak minder dan 2 werkdagen voor bezorging nog wilt verzetten, zijn wij genoodzaakt € 50,- voorbereidingskosten te berekenen. Uw meubelen zijn dan immers klaargezet  voor bezorging. Wanneer u een nieuwe afspraak voor de levering van uw producten wilt maken kan dit door contact op te nemen met onze klantenservice  045-5755000

Betaalwijze

  • Pin (Maestro) onze voorkeur, let op uw limiet, dit verschilt per bank
  • Vooraf via internetbankieren (tot 2 werkdagen voor levering)
  • Contant
  • Pin (Maestro), let op uw limiet, dit verschilt per bank
  • Contant

Wijzigingen & annulatie

Wilt u de bestelling die u heeft geplaatst toch wijzigen of annuleren dan kunt u dit doen door contact
op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via het nummer: 045-5755000.

Er gelden onderstaande richtlijnen en kosten:

  • Kleurwijzigingen in de bestelling binnen 2 dagen – kosteloos
  • Kleurwijzigingen in de bestelling na 2 dagen – niet meer mogelijk
  • Bij annulering, annuleringskosten minimaal 30% van het totaalbedrag

Is uw bestelling afgehaald of geleverd dan is er geen mogelijkheid om deze nog te ruilen of terug te brengen.

Overig

Wij streven naar het afleveren van perfecte producten, maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Dat lossen we dan uiteraard graag voor u op.

U krijgt kwaliteitsgarantie inclusief vracht- en voorrijkosten tot 2 jaar na factuurdatum.

Heeft u een uitgebreide service tot 5 of 7 jaar via All-in House Service, dan dient u rechtstreeks contact op te nemen met All-in House zoals aangegeven op uw certificaat.

Als de garantietermijn verlopen is proberen wij u zo goed als mogelijk te helpen om het probleem op te lossen. Hiervoor vragen wij een vergoeding:
– voorrijkosten € 50,-
– arbeidskosten per monteur / per uur € 60,-
– bijkomende materiaal kosten, nader te bepalen.

Om uw service te beoordelen verzoeken wij en onze fabrikanten u om foto’s toe te voegen. Wij kunnen u het snelste helpen als u het formulier zo volledig mogelijk invult. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk contact met u opnemen. U ontvangt een bevestiging per e-mail. Uw service-aanvraag kunt u hier vinden.